середа, 22 серпня 2012 р.

Модуль 4. Рефлексія.
Обговорювала з іншими учасниками Основних запитань та прикладів завдань на дослідження учнів.
Преглянула різні види оцінювання.
Ознайомилася з поняттями формуючого оцінювання. Визначала методи і інструменти оцінювання. Створила перший варіант плану оцінювання.
Ознайомилася з прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів. Планувала інструмент оцінювання визначення навчальних потреб учнів та його використання.
Створювала інструмент оцінювання навчальних потреб учнів. Створювала організаційну діаграму навчальних потреб учнів.
Працювала над створенням презентації про основні ідеї вивчення теми.
Працювала з планом вивчення теми.
Практикувалася в розробленні проектних ідей за Ключовим запитанням. Вдосконалювала основні запитання. Переглянула стандарти, програми і навчальні цілі.

Немає коментарів:

Дописати коментар